هزار سین ما!


سمپاد لیان بکس!

کاکای جونیم..دده ی جونیم..قدمتون ری تخم چیشلمون..

سلاااااااااااااااااااااااااام!

اومدم با تابلوی هزار سین دوم تجربی............!

نمای کلی تابلو:

 

اینم سین های ما! البته فقط 50 تاست! اما خوب هرکدومش به اندازه چند تا سین ایفای نقش میکنه!

بریم تشریح سین ها؟!

سوسک های نمازخونه!

یعنی اگر بگم روزی نبوده که سر زیارت عاشورا بچه ها جیغ نزدن دروغ نگفتم! این سوسکا بلا شدن!

سر صف!

روزی نیست که ما با این قضیه مشکلی نداشته باشیم! من به شخصه بزرگ که شدم اول از همه میرم صف صبحگاه رو از برنامه ی تمام مدارس حذف میکنم!

ساحلی(از نوع ریشهر)

شغاب رفتیم اما به دلمون موند یه دفعه بریم ساحل ریشهر! جای خیلی باحالیه!

سولفات مس، مشتقات سولفور:سولفید سولفات سولفیت

عاشششششق شیمی سال دوم هستم! محشره. البته بگم سخته ! حالا من نابغه ام شما ها ممکنه واستون سخت باشه

سرخوند!!!

وای حاجی الهی من....! چقدر شما در فهمیدن وقایع جنگی به ما زحمت کشیدین!ایشالا یه روز تشریف بیارید مدرسه دوباره همه با هم یه دهن ممد نبودی بریم... ممد نبودی ببینی سرخوند با صداش چه غوغایی کرد تو اتوبوس ما!!

سکوت(صدای نماینده:سسسسسسس...)

این  ریحانه ها نماینده ماست. سر کلایس همیشه عین پیف پافه! همش میگه سسسس سسسس سسسس انگار داره ماده سمی اسپری میکنه!

سکسکه!

الهی من دور مولفین محترم کتاب زبان سال دوم نگردم! اخه عزیزان حس نمیکنید ما الان در قرن 21 و در سال 2013 میلادی هستیم؟! یکم کتابتونو اپدیت کنید اخه!!

سورفاکتانت!

ای خدا من همیشه یادم میره سورفاکتانت چرا تو دیواره کیسه های هوایی از اون سلول های ترشحی بین سلول های سنگفرشی ترشح میشه؟! کارش چی بود؟! تنفس راحت؟ خلاصه یه ربظی به کشش سطحی داشت

سکته ی قبل از امتحان

این یکی به ما ربطی نداره! معمولا ما واسه امتحانامون اصلا استرس نداریم اون یکی دوم تجربی بیشتر به این درد مبتلا هستند

سوسن خانم!

خوشگل خانم...ابرو کمون...چشم عسلی... سوسن خانم...

سینوس(ترجیحا 30 درجه)

اره چون از همه راحت تره!یعنی وقتی سر امتحان فیزیک زاویه بین بردار هات میشه 30 درجه حساب کن دنیا رو بهت دادن!

سالن امتحانات

همیشه سرده! پر از خاطرات بده! عید پارسال با اشکامون ازش خاطره داریم! عید امسال یا امتحان هندسه! ای نحسه نکبت!

خوب بچه ها چون پست طولانی میشه بقیشو تو پستای بعدی میزارم! لطفا نظر بدید مرسییییییییییییییی بااااااااااااااااااااااییییی!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سپيده
ساعت22:24---26 فروردين 1392
عشقم سلام ي چن وخته كارام زياده نيومدم نت . اومدم وبت . ميگمااااااا من رو ايراني بودنم حساسم.توي عيد همش داشتم درمورد ايران باستان سرچ ميكردمو و عاشق قديماي ايرانيم . تاچن روز ديگه آپ ميذارم... خلاصه زياد خوشم نيومد از 1000 سين . چون آخه همين 7 تا سين در حقيقت 7 تا شين بوده و شرابم بوده ك بعد شده سركه و ..... ك حالا تو وبم ميگم. اما زياد جالب نيس مخسره كني و جلف بازي دراريااااااااااا. كمربندمو درارم با .... يكيت كنم ؟ ب قول رفيقم ... دولي بيش نيستي ..!!!!!!!
پاسخ:سپیده بیا بزن عزیزم! به خدا منم رو ایرانی بودن حساسم. میدونم هم هفت شین بوده. اما خوب این فقط واسه شوخی بود! این تابلو هزار سین بود . ما سفره هفت سین هم داشتیم


الهه ي آتش
ساعت12:14---24 اسفند 1391
باباايول فكرنمي كردم عكسشوبگيريچقدرباحاله فقط حيف يكم ديربازميشهبابچيكاربه اين ريحانه ي بيچاره داشتي ديواركوتاه ترازاون پيدانكردي؟

reyhan
ساعت9:38---24 اسفند 1391
واقعا جای تشکر داره که از من( پیف پاف کلاس) یاد کردی! اما خدایی بدون هیس های من تو کلاس نمیشه دووم اورد .اون روز تو حال خودم بودم و داشتم به گندی که تو امتحان زدم فک میکردم و حواسم به کلاس نبو که یهو ... از پشت زد تو کلم ، چشمام سیاهی رفت و... بعد بهم میگه: مگه تو نماینده نیستی؟ میگم :فرمایش ،میگه : یه هیس بگو ساکت بشه
پس هیس های من از واجبات کلاسه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







[-Design-]